Intrebari frecvente
Intrebari despre copiatoarele comercializate de noi
Copiatoarele sunt noi?
Nu. Toate copiatoarele comercializate de societatea noastra sunt second hand, reconditionate si testate cu atentie.
Ce inseamna "nivelul de lucru" recomandat (Nivel Mediu, Nivel Mare, Profesional)?
Este modeliatea noastra de a indruma clientii spre gama de copiatoare potrivite afacerii lor. Daca vorbim de un copy center cu volume mici de lucru sau un birou cu necesitati de tiparire si copiere medii, atunci va intrumam spre unul din copiatoarelede din gama "Nivel Mediu". Daca sunteti administratorul unui print shop, copy center cu volume mari de lucriu sau o tipografie digitala va recomandam un copiator de "Nivel Mare". Iar daca vorbim de o tipografie, o firma care produce volume imense de copii xerox sau printuri va trebui sa optati pentru un echipament "Profesional.
Se ofera garantie pentru copiatoarele second hand comercializate?
Da. Toate copiatoarele second hand cumparate de la noi sunt garantate 12 luni. Consumabilele, insa, nu sunt garantate. Acestea avand ca durata de viata un anumit numar de copii nu pot fi garantate nici in cazul in care copiatorul ar fi nou. Prin consumabile se intelege: toner, unitate de imagine sau cilindru si developer, transfer belt, cuptor. Toate microcircuitele, touch screen-ul, tastatura, laserele si toate elementele care fac baza (motorul) copiatorului, sunt garantate.
Se ofera si service si intretinere?
Da, dar contra-cost. Pentru judetul Sibiu, service-ul si interventiile vor fi facute chiar de catre tehnicienii nostri. In restul judetelor din tara va putem recomanda un partener, daca nu aveti deja pe cineva sa se ocupe de service. Va oferim deasemenea asistenta telefonica pentru self-service.
Cum se procedeaza cu instalarea si livrarea copiatoarelor?
Livrarea si instalarea sunt gratuite pentru copiatoarele a caror valoare depaseste 1000 euro. Pentru copiatoarele cu valoare mai mica, livrarea si instalarea se pot face doar contra-cost iar clientul va trebui sa plateasca pretul combustibilului dus-intors din Mun. Sibiu. Se va lua in calcul un consum de 10 litrii la 100 de km.
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, M Copy SRL, prin site-ul Copiatoare Second Hand Color - Toner Copiatoare (copiatoare-color.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.